. Roadtrip .


Igår vid 4 tiden kom vi iväg till Norrtälje för att hälsa på syrran och kika på nya bebben. Först blev det stop i Hägernäs på Mc Donalds, för syster och Matte och hans mamma hade inte ätit något ännu. Sen åkte vi förbi Rimbo och fyndade en  vagn till bebben. En Carena Swing enkelvagn. Är kanon bra. Vi har ju redan syskonvagnen Carena Double Swing, och liggdelen passar på båda vagnarna så jag tycker det kunde ju inte bli mkt bättre. Två flugor i en smäll.






Ska sälja våran Emmaljunga scooter nu. Tänkte lägga ut den på Blocket för 600:- Vill bara bli av med den. Eftersom nu har vi en vagn i lägenheten. Får inte plats med alla där nere i förrådet.



Kom inte fram till syrran förens vid 19 tiden. Fikade lite och så, och kikade på lilleman. Guud vad söt han var! Helt underbar.  Nu vill jag meee mer än nånsin!! Åkte hem runt 21 tiden så vi var inte hemma här fören runt 22.30. Men det var en bra dag. Min foglossning börjar dock bara bli värre och värre för var dag som går. Höll knappt på att komma ner för syster och deras trapp ner till hallen när vi skulle bege oss hemåt.

Här är Jesper och stolta stora syrran Alice!





Idag ska jag tvätta tyget till Scootern. Vill ju ha den fräsch till nästa som ska andvända den. Sen ska väl Matte och Sara ta våra köks stolar som dom ska få. Så vi blir av med det oxå. Jag funderar oxå på att lägga ut en annons på blocket, på alla pojkkläder jag har sen Hampe, hur mkt fint som helst som ligger som gör mer nytta hos någon annan än i vår källare.

Så idag blir det en fixa och dona dag här hemma. Är ju ändå så trist väder...
Postat av: Emma med Noah o Thias

Vad är det för färg på Scootern?



 2009-06-14     19:56:16     http://morgonstjarna.webblogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss