. Laddar batterierna .


Igår låg jag på soffan heeela dagen mådde inge bra alls. Ont i halsen och allmänt kraftlös. Sov och såg på film om varannat. Drack MASSOR, tror det har gjort susen, för jag känner mig bättre idag. Men nu det blir vila nu hur som helst fram till tisdag! Äta bra och spara på krafterna.

Idag kommer Filippa hem, mamma kommer med henne under förmiddagen. Ska ställa mig och baka en sockerkaka om ett tag, så vi kan fika lite. Sen imorgon fyller jag år, och Martins mamsing kommer hit runt 16 tiden från Skåneland. Blir väl lite grilla och en tårtbit då. Sen är det tisdag. *Dagen D* Lagom pirrigt det kommer vara när man ska åka dit. Men det ska bli så skönt tycker magen växer och växer nu mer och mer nu för varje dag som går. Känner mig som ett hus. Har så ont så nu kommer jag verkligen snart inte upp ur sängen längre.

Du är efterlängtad våran lilla Isabelle!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss