Hej, hej hallå!


Igår blev jag äntligen moster för andra gången.
9 dagar efter beräknad BF.

22.54 kom syrrans lilla klump till världen.
3845 g och 50 cm lång.

STORT GRATTiS syster med familj!!



Får se om det blir en trip till sjukhuset idag för att hälsa på, om dom orkar, och inte får åka hem nu direkt under dagen. Fick sms 3 inatt att det var klart. Så dom en nog lagom pigga. Och känner jag syrran rätt, så åker dom hem så fort som möjligt.



Nu ska jag klä på mig. Om 25 min ca kommer matt läggarna. Och vi ska åka bort till syrran hela familjen. Svårt att ha 2 små barn springandes här nyfikna när dom ska hålla på ute i hallen. Finns ingen dörr att stänga ut dit.

Återkommer senare.

Postat av: Helena

Åh så söt. grattis grattis till din syster med familj :)

 2009-06-08     07:40:38
Postat av: em

Hej!!

Vad söt ler Nu längtar jag ihjäl mig hehe Snart din tur =)

 2009-06-08     09:41:07
Postat av: Mervi

Pojke eller flicka?? :D

 2009-06-08     12:43:26
Postat av: Alexandra Möller

Åååh vilken sötnos, hälsa och gratta så mkt! :)

 2009-06-08     13:34:25     http://molleralexandra.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss