. God morgon .


Somnade nog halv 11 igår, jag la mig på kudden och gick ut som ett ljus! Kommer knappt ihåg att Martin kom hem från jobbet. Och imorse när Hampus vaknade vid 7, så hade jag mer än gärna bara stannat kvar i sängen och sooovit, men jag har inte mage att slita upp Martin när han var och slet på jobbet ända till 23 tiden igår.

Jag pratade med förlossningen igår eftermiddag. Frågade lite hur det går till och hur dom brukar göra. Hon sa att OM man eh mogen och det inte eh mkt på förlossningen just den dagen så kan man mkt väl bli igångsatt samma dag om man blir beviljad, så hon bad oss att ha en väska packad med oss i beredskap. Tror faktiskt inte det blir något, men det var ju bra att veta att man ska vara beredd på ett det ev. skulle kunna bli av.

Måste väcka Martin om nån timme för vi måste till Ica Maxi och storhandla! Finns verkligen inget här hemma nu. Blir ev att han tar bussen dit och taxi hem. Så jag ska sätta mig och skriva en inhandlings lista nu om en stund. Sen ska jag tvätta lite så man har allt tvättat till fredag. Bebbans kläder är redan packat men mina måste jag tvätta. Jag hoppas innerligt att det kunde sätta igång av sig själv så jag slipper bli igångsatt. Någon som har några knep som har funkat för er?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss