. Dagen D .

Hej allihopa!

Är inte innne och föder än så länge. *hehe*

Om 2 och en halv timme ska vi vara å sjukhuset för bedömning om igång sättning. Och jag hoppas hoppas att det ser oki ut så dom kan köra igång idag! Har sååå ont nu. Gårdagen klarade jag bara inte fast det bara var/är Hampus här hemma,det blir ju bara värre för var dag som går nu... jag grät och bröt ihop totalt. Martin tog ut komp. timmar. Sovit som en kratta inatt.. är lite nervös nu faktiskt! Packade klart BB väskan igår så det är bara för Martin att åka hem en snabbis och hämta om det nu skulle bli av! Filippa eh hos mamma och Hams hos Sara och Mattias. Så det eh bara att tuta och köra nuu!!

Nu ska jag ta ett bad. Sen äta frukost, sen ere nästan dax att åka.

Önska oss lycka till nu och håll tummarna!!

Här kommer en magbild från idag 37+5
 ( och jag hoppas det eh den sista )

Postat av: katja

Lycka till vännen min! Hoppas allt går bra.

Tänker på dig

kramar

 2009-06-26     08:51:47
Postat av: em

Hej!!

Lycka till & jag håller tummarna att du sätter igång dig. Kram Em

 2009-06-26     09:03:15
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss