. Torsdag .

Idag sov både dom större barnen nästan ända fram till halv 9. Skööönt.. för inatt har det inte blivit så mkt sömn. Det har varit varmt, och Isabelle har velat äta några grr. Så idag eh jag allt lite seg. Det nyser och prosas här hemma, både Filippa, Martin och Hampus. Isabelle verkar det inte gå någon nöd på iaf. Inte mig heller än sålänge *peppar.. peppar* 

Nu har vikten stannat på - 9 kg för mig. Ska försöka äta lite bättre nu framöver. Har trots allt 20 kg att gå ner framöver. Ska börja med mina dagliga prommisar sakta men säkert nu framöver. Martin behöver oxå följa med mig, för vi behöver båda gå ner i vikt och ändra på matvanorna. Idag blir det väl iaf en prommis ner till stan för vi ska ner till BVC för att väga Isabelle, och tänkte samtidigt passa på att hämta lite hyrfilmer. Sen blire bara att ta det lungt.




Sist hyrde vi 4 kanon bra filmer. Alla är högpoängare på imdb.com

Rekomenderar dom allihopa!

* Charlie Bartlett... www.imdb.com/title/tt0423977/

* Boy A ... www.imdb.com/title/tt1078188/

* Amazing Grace... www.imdb.com/title/tt0454776/

* Lars and the real girl... www.imdb.com/title/tt0805564/



Nu ska barnen sova middag. Jag ska ta en dusch och laga lunch, sen ska vi väl bege oss iväg! Måste bara lägga upp en bild på Isabelle och en på Hampe i samma ålder. Tycker dom är lika!




Ha en bra dag!
Postat av: lina

vad väger hon nu då??

 2009-07-16     16:04:01
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss