. igår .



Igår var jag och Martin och lill skruttan iväg i stan halva dagen. Hade massa ärenden. Klockan 11 hade jag tid på vårdcentralen för att ta bort mina klamrar sen snittet. Det kändes ingenting tackolov. Sen gick vi och åt lunch. Blev en jättesmarrig kyckling pasta sallad. Var mysigt att bara ha lite tid för oss själva nu. Lär ju inte bli ofta man får det nu framöver. Sen gick vi till BLEND. Det var 50 % på allt i hela butiken. Martin hittade ett par jeans och jag köpte en tröj/klänning som var superfin.

Sen blev det ett ärende till apoteket för att hämta ut både allergi tabletter och järn tabletter som jag behöver äta efter snittet. Tog även en sväng förbi banken för att fixa e-legitimation. Sen var klockan 14.30, och vi hade tid hos BVC med Isabelle klockan 15. Vägde henne och kollade hennes gulhet som börjar vända. När vi åkte hem från BB i fredags hade hon gått ner från 3780 g till 3480 g. Nu hade hon gått upp igen till 3775 g på 5 dagar så hon hade gått upp super bra. Igår blev hon en hel vecka lill sessan. Känner på mig att tiden bara kommer rusa iväg och snart eh hon ingen bebis längre. Ska försöka ta vara på tiden så gott det går, och njuta av bebis tiden. Eftersom detta är vår sista lilla.


 





Idag måste jag ner till stan en sväng igen. Martins mamma skulle väl kika efter en tröja som hon sneglat på härom dagen. Och jag måste köpa alsol sprit till ärret. Känner att det eh lite ömt idag. Sen blir det nog hem igen vill inte springa runt för mkt medlillan bland alla människor och baccilusker när hon eh så liten. 

Nu blir det frukost och duscha. Sen ska vi väl bege oss.

Ha en bra dag!!
Postat av: Caroline

Det känns nervös på ett sätt eftersom man aldrig varit med om ett snitt, känns som man är förstföderska. Men de ska bli såå otroligt skönt att "slippa" magen! Vill bara att bebis ska komma NUU! :) Men de är inte så långt kvar som sagt. :)

 2009-07-08     18:48:03     http://www.metrobloggen.se/carnovken
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss