11 Juli



Igår kom syster Sara och hämtade Filippa vid 13 tiden för att ta med sig henne när dom skulle till Norrtälje, och American Car Show som går av stapeln idag. Så vi åt lunch och dom begav sig iväg mot Norrtälje. Jag, Martin och Hampus och Isabelle klädde med på oss och tog en prommis till Ica Maxi. Var skönt att komma ut. Handlade ny dammsugarfot och lite så för våran har gått sönder och Martin klagar när det eh han som numera står för dammsugningen och skurningen av golvet en dag i veckan, och jag damm torkar och skurar badrum och toaletter.

Sen gick vi förbi system bolaget. Ville unna min älskade sambo en flaska Whiskey. Fick besked om tidigare på dagen att nu när han lämnat klat sina prover för sitt återkallade körkort helt fläckfria sen 2004 så vill deras läkare ha yttligare lika många prover. Så det kändes ju inte sådär jätte kul. Vi hoppades på att det skulle vara klart nu. Martin ringde upp deras högsta chef och hon tyckte det lät mkt konstigt att han ska behövt lämna prover sen 2004 utan att dom släppt det. Hon skulle återkomma i börja av nästa vecka till oss för att kolla upp det
. Det borde och får nog inte gå till såhär.

Vi tog bussen hem när vi var klara, gav Hampus kvälls mat för klockan hade redan blivit 18.30. Sen dukade vi fram kex och ostar, skivade äpplen, öl till Martin och alkohilfri päron cider till mig. Sen kikade vi på en film och mös i soffan, innan vi gick och la oss.



Imorse badade jag Isabelle. Sen har vi haft storstädning här hemma. Var nog 3 veckor sen jag dammade här hemma, så det behövdes verkligen. Dammsugat och så har både Martin och hans mamma gjort när hon var här. Nu eh Martin och Hampe iväg och lämnar hyrda filmer och hyr nya. Jag har precis matat lill skruttan och bytt en blöja.

Idag 11 Juli var jag egentligen beräknad att föda.
Undra hur och när det hade blivit om jag inte hade blivit igångsatt.





Tänkte bara uppdatera lite här och nu slänga mig på soffan.

Hey Hopp. . . !

Postat av: elin

hon är så himla fiin :)

 2009-07-11     16:06:28
Postat av: Lina

åh, det var länge sen jag var inne och tittade hos dig! Har smygläst lite då och då ;) Och nu är hon ju här, Grattis till nykomlingen!

 2009-07-16     10:34:12     http://llina.webblogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss