Söndag



Idag har vi fixat och donat här hemma. Sorterat ut för små kläder ur barnens garderober. Tvättat och vikt bort tvätt och sånt annat kul. Martin fick äntligen tillbaka sitt körkort nu härom dagen. Vi sålde ju våran bil för ett tag sen, men vi hittade en ny billig på blocket som herrn i huset är och kikar på, har provkört, och står just nu och skriver papper på den. Så äntligen kan vi ta oss igen! Blev en Saab 9000, 94 år modell. Funkar bra tills vi har råd men något bättre.

Dagarna går annars åt att amma, och amma och amma och åter igen amma! Man känner sig mer eller mindre som en mjölk ko. *hehe* Och lillan växer så det knakar. På tisdag kommer BVC hit på hembesök. Får se hur mkt hon ggått upp till då. På tisdag kommer även besök upp till oss från Blekinge. Martins pappa + fru + Martin lilla syster ska ut på Road trip. Och första anhalt blir hos oss. Ska bli kul! Dom är ju klart nyfikna på sitt nya barn barn dom oxå :)

Nu ska jag ta en snabb dusch och klä på mig,
 sen ska jag kräva Martin på ett provåk med bilen.

Föresten du som skrev kommentar till mig inatt 03.33. Ska man skriva så som du gjorde så kan man väl åtminstonde stå för vem man är, och vad man egentligen menar med det... eller? Annars är jag rätt oförstående.




 

Postat av: Mervi

Oj, vad är det som har skrivits mitt i natten? Du ser ju ip-nummer också! Kraam!

 2009-07-20     09:26:13
Postat av: Malin Gustafson

Vad skrevs undrar nyfiken i en strut!;-) Jättetrist förresten med bilen, en sån sak kan göra en såååå arg! Hoppas dom får tag på honom och att ni får nåt tillbaka... Kram

 2009-07-25     21:37:20     http://stunderilivet.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss