. Trots .



Igår kom våran 3 års trotsiga och missnöjda lilla tjej hem igen från Norrtälje, där hon vart med min syster Sara och Mattias på American Car Show. Hon har haft en period nu på runt 4 veckor som hon får helt galna utbrott så fort hon inte får som hon vill. Vissa grr blir hon så arg så hon skriker rätt ut och bara ligger och sparkar i sängen. Har nog vart ett sånt utbrott minst en gång om dagen nu sista månaden. Och hon han inte innanför dörren här hemma förens hon var i full gång igen.

Det eh klart omställning med ett nytt syskon för henne det förstår både jag och Martin, men hon är hur gullig som helst med Isabelle och säger att hon är glad för att vi fått henne. Försöker ge henne och Hampus så mkt tid vi kan utöver tiden med lilla syster. Men som sagt detta har hållt på några veckor innan hon kom oxå. Tror det kommer bli bättre nu när jag kan röra mig lite mer och kan hitta på saker med barnen, var ju svårt sista tiden av graviditeten + att snart börjar dagis, vet att Filippa älskar att vara på dagis och leka med alla barnen, så det eh nog mkt sånt som har saknats oxå. Vi får se om det kommer ge med sig här framöver och hoppas bara på att hon nåt kulmen av sin 3 års trots. För det eh hemskt jobbigt för alla runt omkring när hon får sina utbrott. Ska ta upp med BVC när hon kommer på hembsök om nån vecka hur det är och be om lite tips och råd.

Ska försöka hitta på lite nu så vi gör annat än att bara sitta hemma. På onsdag bär det av till Skansen hela familjen. Hade planer på Parken Zoo eller Kolmården egentligen, men det känns som värsta projektet utan bil med 3 barn, en syskonvagn, och en enkelvagn på tåget dit. Så det får nog bli Skansen.

Idag ska vi nog hitta på något med. Får se vad det bli. Vaknade för en timme sen ca. jag och Isabelle efter en natt med inte så jätte många timmars sömn. Martin hade vart uppe sen halv 8, ätit frukost och badat barnen och klätt på dom, så duktig min älskling! Nu ska jag Mata lillan som hojtar från soffan hos Martin... MATDAX! Sen ska jag själv äta frukost och ta en dusch.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss