Sjukstuga


Igår tog vi en prommis ner till stan hela familjen för att ta kort på Martin till körkortet, sen bunkra jag upp med näsdroppar till alla barnen och alvedon för jag märkte på Filippa igår att hon började bli förkyld. Och mkt riktigt, idag nyser både hon och Hampus och det rinner som en kran ur både näsa och ögon på Filippa, men ingen feber än så länge.. Fanny känner sig med lite krasslig, med halsont och sådär. Men idag har dom Gröna Lund inbokat så dom ska iväg på det. För oss blir det nog bara att vara inne idag. Hoppas Isabelle klarar sig, hon har med nysit och prosat lite här igår.




Morgon myyys med pappa!!





På måndag ska jag ta tag i min vikt resa har jag bestämt 20 kg har jag att kämpa bort. Ser verkligen ut som en klump just nu svullen, sladdrig och allmänt FET... Ser typ ut som att jag har en badring runt midjan... Blir nu till en början prommisar VARJE DAG och bra mat. Men sen ska jag utöka med att träna på gymmet några ggr i veckan borta på Scanias tränings center, så fort mitt snitt läkt ordenltligt vilket brukar ta upp till 8 veckor efter att man har opererats. Nu kan jag äntligen cykla dit, då jag fick en cykel av min kära far härom dagen *happy happy*

Nu blir det frukost här hemma. Magen kurrar!







 

Postat av: Caroline

Ja, de är jättekonstigt! Men fy fasen vad jobbigt de har varit med snitt! Inte kul nu i efterhand, man kan inte göra någonting själv! suck OCh de är ju inte lätt när man har en 2- åring som vill att man ska vara med och leka. :/ Får jag fråga om du haft mkt blödningar efteråt? För jag har nämligen inte de..Men alla doktorer och barnmorskor säger bara att de är väl skönt. Så man blir ju lite nojjig om de är nå med livmodern. Kram kram

 2009-07-24     10:12:23     http://www.metrobloggen.se/carnovken
Postat av: Caroline

Ja, jag har ju det. Ska åka till BB och kolla upp vad de kan vara. Har för hög sänka..den ligger på 168 och ska egentligen ligga under 8. Får se om man får antibiotika utskrivet.



Kram

 2009-07-24     13:07:49     http://www.metrobloggen.se/carnovken
Postat av: Johanna

Oh tack så hemskt mkt. :)

Krama

 2009-07-24     21:46:12     http://familjenkorb.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss