Feber



Legat i 39 graders feber sen inatt. Svettas och fryser om varannat!! Mattias skjutasade Martin i förmiddags till affären för att köpa massa sjuklings mat... Soppor, varma och kalla, glass, baugetter, pålägg och juice. Sovit massa idag så jag hoppas jag snart ska vara bättre. Mår verkligen skiit!



Har haft Martins pappa och dom på besök idag under dagen. Dom tog med Hampe och Filippa ut så jag kunde få vila ett par timmar så gulligt medans Martin lagde middag. Isabelle verkar än så länge ha klarat sig, lill snuttan. Hampe han hade strax över 38 nu på morgonen så han fick alvedon, hoppas det gjorde lite nytta med frisk luften. Ska snart natta barnen nu. Sen ska jag Martin och Fanny se Mammut tänkte vi. Igår var vi vakna ända fram till 12 jag och Martin. Såg först Wallander ( Kuriren ) Den var helt oki. Sen såg vi Marley and Me som vi båda hade trott skulle vara värsta komedin, men som var en helt otroligt underbart bra familje drama.
Var länge sen man såg en sån mysig film!!




Håller alla tummar och tår att Alexandra fått sin lilla son nu!
* hoppas hoppas *

På återseende!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss