Då provar vi igen



Känner mig bättre idag. Ingen feber längre... så skönt! Har dock inte börjat med mina promisar och BRA mat som jag sa att jag skulle göra ännu. Vill bli frisk nu, sen ska jag ge gäärnet! Idag har det faktiskt blivit en glassbåt, torsk i chilisås, blandat med matlagningsgrädde, och riven ost och färsk potatis till. ;)

Imorse kom Martins pappa och fru och fikade och hämtade upp Fanny innan det var dax att bege sig hem till Blekinge igen. Sen kom syster Sara och min lillebror John förbi och åt lite mat och kikade på Isabelle.

Jag passade på att ringa transportstyrelsen för att kolla om bilen hade blivit överskriven på Martin och kors i taket lappen hade kommit in. Så nu kan vi äntligen byta däck på den till några som vi har fått av min snälla pappsing och sälja iväg fälgarna som sitter på nu. Kan tydligen få upp till 3000:- för dom ( OZ racing fälg). Sen ska vi köra bilen till skroten i slutet av veckan bara papprena kommer. Var inte värt att byta allt som skulle fixas, hade kostat mer än det hade smakat.

Så vi har varit och köpt en ny bil, lika dan, fast annan färg. Men denna gången har jag ringt runt och kollat upp allt innan. Både hos transportstyrelsen, och bilprovningen. Och den eh skattad och besiktad  till nästa år i april och utan anmärkning sista 2 bestiktningarna. Förra ägaren jobbade även på SAAB så alla reperationer och service:ar som ska göras på en bil har gjorts. Så äntligen är vi nöjda. Även om det förra bilköpet gick rent åt HE***TE.





Isabelle har vart gnällig idag.
Hon kanske oxå känner sig lite krasslig,
men hon har ingen feber än så länge iaf.

Lilla älsklingen
!!


Nu ska vi kika på en film innan det eh dax att hoppa i säng för idag. Igår såg vi Mammut. Det var inget för mig. Jag förstod budskapet, att folk har det så mkt sämre än vi i andra länder, så den var hemsk på nåt sätt, men inge vidare... och rätt seg.

Natti Natt!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss