Break Up



Usch inatt somnade jag och Martin sent pga av grannarna över oss. Var världens bråk gap och skrik och världens dunsar och gråt och skrik. Efter mkt om och men så slutade det med att vi tillkallade polisen. Tog nog 25 minuter innan dom var på plats. Och då verkade det redan rätt lungt där uppe. Sen har det vart lungt hela natten. Natten innan var det nämligen ett himla liv där uppe oxå.. Usch så hemst när folk bråkar och slåss med varanndra, varför håller man ens ihop då om man måste ta till våld mot varann!? Då har det väl ändå gått för långt?

På tal om det så är det nog 3 st par jag känner, som denna veckan beslutat sig för att gå skilda vägar. I vissas fall var det nog välbehövligt. Är det bara en evig bergodalbana och bråk och tjafs, så mår nog alla i slutändan bäst på varsitt håll. Man orkar till en viss gräns. Jag önskar er all lycka! <3

Jag är så glad, jag och Martin har det verkligen så himla bra. Allt vände när vi beslutade oss för att försöka på nytt efter vårt korta uppehåll för lite mer än nåt år sedan, och båda fattade vad vi hade att förlora. "It takes two to tango" Du har mitt hjärta i dina händer älskling, och jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Nu är det många som åkt på den ökända svin influensan... även här i Sverige. Jag tycker det eh lite läskigt ändå nu när barnen ska börja på dagis, då tror dom det kommer bli en epidemi. Man får väl göra det man kan själv för att skydda sig. Och hoppas verkligen att dagiset, och andra föräldrar oxå tar sitt ansvar. Här kommer lite fakta, tips och råd på hur man kan göra för att skydda sig så gott man kan:

www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5567217.ab )

Nu har jag precis duschat, ska föna barret, och dra på mig lite make up så man känner sig lite piggare. Sen ska vi prov åka nya bilen. Hey hopp!

Postat av: Anonym

Halloj, ni är välkommna ut och fika när ni vill!!! Men Sebbe kommer hem på torsdag, kanske roligast om han är hemma. Sen är det Elmsta Natta här på fredag. Hur länge till har ni semester??

Kramis

 2009-07-28     12:23:38     http://josefinloof.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss