. Besök .


Idag har min mamma och min syster och hennes små kottar här för att kika på bebisen, sen kom även min andra syster cyklandes. Vi åt och fikade lite, prata massa skit och snusade bebis. Sen hade det vips gått 4 timmar och dom begav sig hemåt igen mot Norrtälje. Nu är man helt slut. *hehe* Längtar bara tills det eh läggdax.

Ringde till BB idag för Isabelle har blivit lite mera gul. Men dom sa att så länge hon äter, kissar och bajsar, så kunde vi avakta tills imorgon när jag ska till BVC för att väga. Så får vi se om det börjat ge med sig eller om vi får upp till sjukhuset och kolla gulheten. Ska även till vårdcentralen imorgon och ta bort klamrana på snittet. Får hoppas det inte gör ont, men det har läkt fint tycker jag. Nu ska Martin nog fara ner till stan och hyra lite filmer till ikväll. Och jag ska lägga mig och slappa en stund.

Bjuder på bilder på mig och lillan:



Postat av: Elin

Ska ni ha fler barn sen?

 2009-07-06     20:18:18
Postat av: Carro

Nix nu har vi gjort vårt på barna fronten.

Blir inte ens nån sladdis sen.

Har 3 fina barn, vill bara njuta av att se dom växa upp :)

 2009-07-06     21:55:33     http://saganomcaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Skönt att höra att snittet gick bra. När fick du åka hem från BB när du blivit snittad? Till mig sa dem nämligen 3-5 dgr måste man vara kvar. :-o Hur går de att gå i trappor? (om ni har trappor förstås).

Kram Carro

 2009-07-07     09:32:13     http://www.metrobloggen.se/carnovken
Postat av: Alexandra Möller

Åh vad fin hon är!! :)

 2009-07-07     13:17:09     http://molleralexandra.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss