. 4 Juli .



Idag har vi tagit det lungt. Men har även gått ut en sväng i lekparken precis här nedan. Kan ju inte påstå att man är särskilt kaxig eller har särskilt mkt krafter. Även fast jag bara mest satt så var projektet att ta sig ner dit och in i lägenheten galet jobbigt. Så det blir inga längre utflykter för min del förens jag fått tillbaka krafterna lite mer. Nu ska vi äta bröd som Martin bakat till oss. Sen blir det lite kex och så. Hinner inte skriva så mkt nu. Uppdaterar med lite bilder ifrån dagen.















Postat av: Titti

Du menar 4 juli?? Hihihi... ;-)

 2009-07-04     18:38:49
Postat av: Johanna

Grattis i massor till er underbart söta lilltjej:)

hoppas ni mår bra!

 2009-07-04     18:49:42     http://johannalo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis till er nya familjemedlem. Jag har totalt missat det! Jätte söt liten tjej!

Grattis igen.

 2009-07-04     19:45:39     http://emyc.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss