Utmanad

Jag har blivit utmanad av Mervi! http://www.peggybundy.blogg.se


 

  • Länka till den som utmanat dig.
  • Berätta 7 sanningar om dig själv.
  • Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
  • Meddela dem så de vet att de har en utmaning att hämta

  •  

    Utmaningen:

    1.
    Jag älskar min familj, mest, mest mest!
    2. Jag är gravid och sååå känslig & gråter varenda onsdag mellan 20-22,
         när jag ser på tv4 fakta, när man ser ett barn komma till världen!
    3. Jag vill flyttafrån södertälje till ett "lungt" ställe med barnen innan dom börjat skolan!
    4. Jag gillar iNTE oärliga och falska människor som tar andra förgivet.
    5. Jag blir ett monster och har kort stubinnär jag inte sovit tillräckligt.
    6. Jag ska gå ner till 62 iaf, i vikt när jag fått barn sen!
    7. Jag älskar godis!

    Jag utmanar:

    Therese
    Anette
    Mia
    Alexandra
    Emma ( i skåne)
    Minett
    Jossan

    Postat av: Mervi

    Menar du att du gillar oärliga och falska personer?? :D

     2009-02-11     16:02:06     http://peggybundy.blogg.se/
    Namn:


    E-postadress: (publiceras ej)


    URL/Bloggadress:


    Kommentar:

            Kom ihåg mig?
    Rss