Full rulle

Igår var det värsta, mest tålamods krävande dagen på mkt länge. Hampe var hemma från dagis snorig som tusan och lite hostig. Det värsta är att när han är sådär lite halv krasslig och har strax mellan vanlig temp. och feber så blir det en lillten Damp Hampe *hehe* Från att han vaknade till att jag la honom på kvällen. Så var det fullt ös. Inte stilla en sekund. Pill på verkligen ALLT som man inte får/ska. Tv, dvd, blommor, klättra upp på stolar, osv. osv. Och fick han inte som han ville så var det *bwäääää* direkt. Martin var helt slut bara efter den stunden mellan kvart över tre till halv sju när barnen skulle lägga sig. Tur att det bara var igår. För idag har han vart mkt bättre, nästan som vanlig när han är hur glad och go som helst. Så man får vara glad och tänka att det är bara vissa få dagar ibland som det eh sådär. Men det tar verkligen musten ur en.



Idag har jag hållt på här hemma med allt möjligt!  Fast jag inte borde. Känns som min rygg ska gå av på mitten eller något,!!

Först i morse rensade jag garderoben på kläder som bara ligger där som jag inte kan andvända just nu. Dom ligger verkligen där till ingen nytta och bara tar plats! Så när jag var klar med det, var det en hel plastsäck full som ska tillförrådet efter flytten.

Sen har jag tvättat 3 maskiner tvätt. Och vikit bort all tvätt som jag tvättade igår för att kunna fylla på med nytt. Diskat, bäddat osv. Åt lunch vid ett lax bulgur och rivna morötter, sen la jag barnen nu ligger små glinen och sover middag en stund, så jag passar på att skriva. Vissa dagar hinner man verkligen inte.

Tycker man har heltids jobb här hemma fast jag eh sjukskriven. Fast det eh mkt att fixa nu innan inspelningen tors-söndag. Och sen planera och packa lite smått inför flytten som får av stapeln om 3 veckor. SEn ska vi ner till Kristianstad och hälsa på hela våran familj mellan 20-25 som kommer nu. Speckat schema, Nu börjar jag bli nervös inför att vi faktiskt ska vara med i tv! Ska ha värsta kamera och film teamet här. Det blir nog kul när vi väl kör igång, och jag tror att det kommer bidra till något bra i slut ändan annars hade jag/vi aldrig ställt upp.

Älsklingen = Martin åkte ner till Skåne imorse, och kommer hem igen vid 7 tiden ikväll. Saknar han när han är borta. Tycker vi har börjat få det så bra igen. Så skönt. Jag gillar när allt flyter på nåforlunda bra och funkar som det ska! <3



Nu ska jag göra det sista här medans det eh lungt.

Hey Hopp sålänge!
Postat av: Anonym

Men va ska ni filma till då? :P:)

 2009-02-11     06:42:21
Postat av: Alexandra!

Hej Carro!:) Vad roligt att du också bloggar!

Jag ska ta bort gluten av lite olika skäl, främst för magen och mina besvärande leder, så får man se om det ger ngt resultat! :)



Hur är det med dig annars? Magen växer och gror? :P



Kram

 2009-02-11     13:25:59     http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Carro

Heeeemlis än så länge det lär märkas framöver hehe

 2009-02-11     13:33:35     http://saganomcaroline.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss