4 år idag.

Idag har jag fått sovmorgon. Hampe vaknade klockan 06.10 då gick jag upp 20 min. sen kom syster kille upp och tog barnen och jag sov till 08.40 såå skönt! Ska snart göra oss iordning, duscha och så sen blir att ta pendeln in till Stockholm. Middag och bio. :)



Martin
!

För varje slag mitt hjärta slår, så hoppas jag att du förstår.
Att varje slag, det slår för dig. Tack för att du finns hos mig.

Du lärde mig le åt allt svårt,
Du finns vid min sida när livet är hårt.
Även dom stunder vi haft det lite svårt.
Du vet att du betyder allt.
 Inget jag utan dig.

Tack för att du finns och lyser upp min dag.

Jag älskar dej..!




Igår var vi som dagt på ultraljud. Och det visade sig att det är en liten dotter i magen. Känns jätte kul.!! Filippa ville ha en lilla syster oxå. Allt såg fint ut, allt satt där det skulle. Fick inte till några jätte bra bilder men här kommer 2 iaf. Var i vecka 17+4 igår. 18+3 enligt sista mensen, 6 dagar bak flyttad. Så alltså en dag plus eftersom jag redan räknat graviditeten efter det tidiga vaginala ultraljudet i vecka 9 där jag blev flyttad 7 dagar. Så 11 Juli är hon beräknad att komma till värden enligt gårdagsen Ultraljud.





Nu ska jag duscha så ska vi ge oss iväg i snö stormen in mot den stora staden för lite mys pys! :P
Postat av: Mervi

Ha det så myyyysigt! :)

 2009-02-06     11:17:46     http://peggybundy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis på er 4:åriga dag...ha de nu riktigt mysigt..o njut :-D!!många kramar från oss i kristianstad

 2009-02-06     16:45:52
Postat av: Em

Grattis till 4års dagen =) och fina ultraljudsbilder ler

 2009-02-07     17:50:24
Postat av: Mervi

Uppdatera kvinna. :D

 2009-02-07     20:18:22     http://peggybundy.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss