Mer, massa, mest

Hej hej hallå!

Har inte haft tid och blogga, det är såååå mkt just nu!
Först hade vi inspelning torsdag - söndag som var så mkt mer krävande än jag någonsin kunde tro!!

På söndag eftermiddag när slutligen kamera/film teamet lättade härifrån kom barnen hem från Sara och Mattias. Martin och Mattias tog två vändor bort till ica maxi för att hämta kartonger. SEn fredag morgon var det bara att börja pcka hann faktiskt en massa innan det var dags att gå till barnmorskan vid halv tre. ( jag skulle vara där kl. 15 ) jag hann inte mer än nästan utanför dörren och en liten bit bort, så drutta jag om kull riktigt ordentligt. Som alla vet som bor här i Södertälje iaf så är det rena is gatan här just nu och den dagen hade det kommit "pudersnö" som så fint hade lagt sig över och man såg inte alls vad som fanns under så vips  så flög jag slog i ena handleden så jag inte kunde röra den och en kraftig smäll i bakhuvudet. Men det var bara att pina vidare till buss hålls platsen.

Hos barnmorskan gick allt bra .
Ligger fortfarande på 1,5 kg minus sen inskrivningen.
Hjärtljuden låg på 150. Och blodtryckert 120/70.

Sen gick gick jag hem. Martin stannade hemma från jobbet för jag kände mig lite yr i huvudet och mådde lite illa så jag ställde nog till med en lättare hjärnskakning. Och handleden kunde jag inte böja bak den dagen men både huvud och hand är mkt bättre nu.  Har fått ett blå märke efter det.

Sen igår fortsatte vi och packa, kommit en bra bit och det behövs för att på fredag åker vi ner till Skåneland och hälsar på och blir borta fem dagar. Då blir det att hinna hälsa på nära och kära. Sen när vi kommer hem så hinner det gå en dag emellan sen kommer dom tillbaka och gör en tillbaka blick på hur det har gått för oss. Och ett par dagar är det dax för flytt och sen flyttstädning, samtidigt som man ska försöka ¨å iordning det i nya lägenheten. *phuu* Som sagt det eh mkt nu!

Man ska veta att man lever. ;)
Postat av: Mervi

Heeej!

Jösses vad ni har att göra nu! :-O

Jag har en gubbe här som kaklar i vårat badrum nu.. På fredag förmiddag får jag duscha i mitt hem igen! Längtar! :)

Pöss

 2009-02-18     12:53:43     http://peggybundy.blogg.se/
Postat av: jessica

Varför har ni haft filmteam hos dig? Så nyfiken

 2009-02-18     16:59:35     http://jessicathatsme.blogg.se/
Postat av: Elin

Mkt ni har att göra:) Men skönt att få det fixat innan nästa bebis kommer ;) Hur stor lägenhet ska ni flytta till ?

 2009-02-19     10:54:09     http://theworldofelin.blogg.se/
Postat av: Hanne

Vad duktigt du är som lyckas hålla vikten så bra! Har du något knep eller??? Jag e livrädd för att gå upp för mycket :S

 2009-02-20     12:48:22
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss