Sjukskriven

Då var det kväller i stugan igen. Har precis fått små knattarna i säng. Idag har barnen vart på dagis. Jag har städat av här så gott det gick. Sen var jag hos läkaren kl. 14 med min rygg som känns som den ska gå aaav och bäckenet känns som det är nån som sticker in en kniv i bara man tar en prommis på 10-15 min. Jag blev sjukskriven månaden ut. Inte så kul att bli sjukskriven så tidigt, meeen nödvändigt!

Idag ringde dom och sa att vi kommit med som deltagare på ett program vi har sökt till. Inspelningarna börjar på torsdag om en vecka för er som vet vad det gäller. Pirrigt!

Imorgon bitti är det dagen kommer för ultraljud! Syster ska knata iväg med barnen till dagis. Och Mattias ska köra oss till sjukhuset, så snällt. Är pirrig nu och så nyfiken på om det blir en kille eller tjej denna gången *hihi*

Återkommer i morgon med vidare info.

See Yaa.!
Postat av: ★ katta ★

vad hoppas du på? pojke eller flicka? :)

 2009-02-04     20:35:34     http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu kommer nyfikna jag o vill veta :-D?!vilket program ska ni va me i??o skriv om ultraljudet i morrn e så nyfiken o ska tänka på er...saknar er....kramar

 2009-02-04     20:48:46
Postat av: Mervi

God orgon!

Så ni har bestämt er att ni ska vara med i programmet? :)



Ring mig efter ultraljudet! Jag vabbar halva dagen idag!

Kram!

 2009-02-05     07:19:47     http://peggybundy.blogg.se/
Postat av: Em

Är så nyfiken hehe. Kram

 2009-02-05     07:57:59
Postat av: Mia

Matte har skvallrat, kul att ni också ska få en tjej.. :D

och jag undrar också vad det är för program ni ska vara med i? :p

 2009-02-05     12:19:12     http://crownless-stargazer.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss