Jakten på lycka!


Jag satt och funderade... från tonåren och fram till den jag är idag. Hur mkt man gått igenom, både jobbigt och klart bra saker på vägen oxå. Hur mkt skit jag faktiskt har kämpat mig igenom och gått igenom. Hur jag tappade bort mig själv totalt för en stund på vägen, totalt vilsen och hur jag själv, med en jävla stark vilja, hopp, och tro på hur livet egentligen skulle vara... Klarade mig igenom även det helt på egen hand. Livet har verkligen inte vart lätt, det har varit ett evig kämpande. Och jag känner mig bara starkare och starkare för varje dag som går! Även efter det att jag träffade Martin har det vart en bergodal bana, tuffa, och helt underbara tider och stunder. Och dagen då mina barn kom till världen...  ja det går inte att beskriva, ni som har barn ni vet, och ni som inte har ni kommer förstå när ni väl är där. Det är en sån otrolig gåva, och jag gör mitt allt för att vara det bästa för dom. Min älskade familj! 1+1 blev 3, 3 som snart ska bli fem. Fem tillverkade av kärlek och kämpande! 

Jag är LYCKLiG och STOLT över mig själv, så himla stolt!!
Så för er som oxå kämpar i livet, det finns en mening med det.
Den som säger att livet är lätt, ja den lever nog i nån slags "bubbla" eller låtasasvärld!



Postat av: Anonym

ååh..ja jag förstår mig inte på hur de orkar spela :P

 2009-02-19     23:12:37     http://jessicathatsme.blogg.se/
Postat av: Mervi

Hörrö, kom över och se Kay Pollak med mig någon dag? :)

 2009-02-20     10:55:06     http://peggybundy.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss