Hej hej hallå!

NU är barnen hemma igen = full rulle! ;)
Syster och hennes Thias ska vara kvar här tills i helgen. Dom ska passa, och kila iväg med barnen till dagis, när vi ska på ultraljud nu på torsdag. Dagen efter är som sagt vår 4 års dag, då ska dom passa dom då oxå så vi kan komma iväg på nåt mys.

På torsdag nästa vecka åker Martin och Filippa ner till Skåne och hälsar på, och kommer hem igen på tisdagen. Martin ska till läkaren där nere ang. körkortet så snart snart vi tror inom 2 månader kommer han ha fått det tillbaka ska bli såå skööönt!

Har packat lite smått här hemma. 14 kartonger packade jag igår känns i ryggen idag, kan knappt böja mig framåt. Känns som jag kommer inte klara att jobba så länge den här graviditeten. Har fått en läkartid imorgon kl. 14, får se om jag blir sjukskriven, har även bokat tid hos sjukgymnast och pratat med min barnmorska.

Nee nu ska jag ta ur äppelpajen ur ugnen. Sen ska jag slänga mig i soffan och kika på en film med syrran och hennes gubbe. Min gubbe är på jobbet ända fram till 23 stackarn...

Hej sålänge!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss