Äntligen!!

Ja som sagt ÄNTLiGEN, kan man börja pusta ut. Snart gått igenom alla moment. Skåne resan klar, lån klart, sista inspelningen klar idag. Och det resulterade i att vi fick helt underbara saker för att vi var med. Kan säga en sak resten får vänta tills det sänds den 2/4 kl. 21. Vi fick flytten betald av dom hos en flyttfirma, plus flyttstädningen. Ingen är lyckligare än jag!! Så nu kan jag ta det lungt. Allt är färdigpackat här hemma så det eh bara vänta en vecka nu så går flyttlasset och vi behöver inte tänka på ett dugg mer än den roliga biten: Att packa upp! :P Och jag kan njuta av resten av graviditeten pga av att allt löst sig för oss så himla bra! Jag är super nöjd och så lycklig! <3





Har knappt hunnit med att jag är gravid sista tiden. Tiden och veckorna bara går. Och man känner bebis spralla runt för fullt där inne. Är snart inne i vecka 22. Har gått 20 fulla veckor och 5 fulla dagar idag. Och magen bara växer och växer, undrar hur stor jag kommer vara i slutet av denna graviditeten, hoppas det stannar av lite.

Tjocka kossan kallas man nu mera här hemma. *haha*  Nerå så illa ere inte hitta en jättekul insändare i en gravid tidning för ett tag sen. Där tjejen som var gravid trodde och tyckte hon hade en sån förstående pojkvän. Som förstod henne in i minsta detalj. En dag när hon låg och vila på soffan och pojkvännen i fråga trodde hon låg uppe i sovrummet. Så hörde hon honom prata med en kompis till honom. Där kom det fram, jag vetifan vad jag gett mig in på, den där tjocka kossan bara klagar och är sur och grinig. Bla bla bla. Efter det har vi skattat och kallat mig för tjocka kossan som en kul grej.






Tänkte hoppa i säng och lägga mig nu. Är helt slut. Har vart så mkt i huvudet sista veckorna! Plus bara några timmars sömn när vi var nere i Skåne för barnen vart sjuka och höll mig vaken nästan hela nätterna. Imorgon och söndag ska jag jobba natt, så jag behöver all sömn jag kan få nu innan.




Mitt i allt det här vill jag bara sända alla mina övriga tankar till min underbara och bästa vän Regina som förlorade sin mamma imorse i cancer. Underbara Gunilla vila i frid. All kärlek till dig! <3

Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag
och någonting alldeles oväntat sker.
Världen förändrar sig varje dag
men ibland blir den aldrig densamma mer.
Föralltid älskad, föralltid saknad.


Jag beklagar verkligen... ÄLSKAR DiG GUMMAN!

KRAM


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss