Urinvägsinfektion

Igår sov jag nästan fram till 11 (rekord), var sååå himla trött. Har kommit i nån trött period. Sen gick dagen åt till att paketera paket som sålts på Tradera. Sen på eftermiddagen kom syrran och Matte så vi körde till Ica Maxi för att skicka iväg allt. Köpte även dessa 3:



Idag ställde jag klockan på 07:55 för att komma upp och ringa till läkaren. Har fortfarande så himla ont i magen och ryggslutet plus att jag kissar nonstop, så jag är nästan helt hundra på att jag dragit på mig en urinvägs infektion. Så jag ska ner återigen för att kolla läget. Ska klä på Belle nu och fara ner dit. Fick en tid 09:15. Nu får ju allmänheten vaccineras oxå, tänkte på om jag skulle ta en spruta men kom på att jag väntar nog till EFTER flytten så man inte ligger sjuk här hemma när det är dax.

Lägger upp några bilder på min underbart söta lilla älskling:








Postat av: Jossan

Men snutt då va söt hon är!!!

 2009-12-07     08:53:39     http://josefinloof.blogg.se/
Postat av: Emma med Noah o Thias

Guuuud va lik storasyster hon är :) Såå söt :)

 2009-12-07     20:54:17     http://morgonstjarna.webblogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss