Onsdag.

Dagarna ser rätt lika ut här hemma just nu. Upp frukost, till dagis, hem och packa, äta lunch, packa lite mer, hämta barnen. Snart färdigpackat iaf så skönt. Imorgon blir det upp tidigt. Ska vara hos läkaren klockan 8 med min mage. Får se vad det är för fel. Urinvägsinfektion var det inte iaf...

Har ringt runt lite senaste dagarna och sökt massa jobb. Vi tjänar mer på att jag börjar jobba om jag får tillräckligt med timmar än att jag är mammaledig. På söndag ska jag jobba. Blir på samma jobb som jag var på innan jag fick bli sjukskriven med Bella i magen. Det blir 9-12 pass till att börja med. Ska bli så kul att komma iväg och göra lite annat än att bara gå hemma. Sen ska jag jobba samma tid den 20,24,25,26 december nu. Skönt med lite extra klirr i kassan.

Nee nu måste jag fortsätta här hemma!

Postat av: Malin Gustafson

Vart ska du jobba?

 2009-12-09     20:11:02     http://stunderilivet.blogspot.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss