Julen

Sitter här och hämtar andan såhär dagen efter jul. Så mkt man ska fixa och dona med inför jul. Julklappar handling av mat och dylikt, klä gran, baka osv osv. Plus att vi har hunnit flytta och fixa lägenhet och flyttstädning mitt i allt detta. Men nu nu är det färdigt och dagen har för första gången på jaaa.. jag vet inte men den har vart allmänt lugn och skön.

Gårdagen (julafton) spenderades hemma här hos oss. Syster och Mattias, mamma och min lillebror var här och vi hade det så himla mysigt. Vi skrattade, åt och hade det bara jätte bra. Barnen fick jättefina julklappar av alla. Tack så mkt! :) Här kommer lite bilder från gårdagen:




























STORT GRATTIS TILL LINDA SOM ÄNTLIGEN,
FICK SIN SON FÖR NÅGRA DAGAR SEN.

SÅHÄR UNDERBART FINA ÄR DOM:





ALL KÄRLEK TiLL ER!! <3

Nu ska jag ta en dusch sen blir det film med me maken.

Imorgon bär det av till pappa för en bit mat.

GOD FORTSÄTTNING PÅ DET SOM ÅTERSTÅR AV ÅRET!


Postat av: Linda

Åhhh tACK så mkt <3

Så snart det här förbannade skiten läker och all stress med jul och högtider lagt sig, då naklas det promenader, ÄNTLIGEN :D

 2009-12-26     21:18:49     http://lindahh.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss