Hej mitt vinterland!

Lämnade barnen på dagis vid 9. Sen var det bara ta sig hem snabbbast möjligt. Inatt har det kommit hur mkt snö som helst nämligen. Det eh snökaos här. Mamma sa att det hänt ca 38 olyckor nu från 3 inatt till 8 när jag pratade med henne. Så hemskt! Dom skulle egentligen kanske kommit och hälsat på idag men det får vi verkligen skjuta upp. Blev så glad när jag pratade med mamma idag. Hon ska komma hit och fira jul med våran familj och Sara och Mattias :) Vet inte när vi firade jul ihop sist. Så det ska bli hur mysigt som helst!

Oj.. kika precis ut och nu snöar det visst jätte mycket igen. Är man inomhus är det ju huur mysigt som helst att sitta här med en varm kopp Chai te och bara mysa av att det äntligen kommer saå mkt snö.

Sähär der det ut utanför oss idag:








Hann mkt här i lägenheten igår nu ere bara princip att sätta upp tavlor och hyllor och lite så. Sen fick vi slänga våran Hopen sängstomme efter flytten tyvärr. Så det måste det införskaffas en ny fortast möjligt. Vi har tänkt oss en sån här vit Hemnes från IKEA. Ska få i princip hela slanten till den i julklapp av Martins mamma och mormor.
 Sen ska vi få en malm byrå  som är  160 cm bred även den från IKEA av Martins pappa. Så gulligt av dom.




Ne nu ska jag väl ge Isabelle lite gröt innan jag sätter fart här hemma.

Hej sålänge!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss