Hej hej hallå!

Idag har varit en fullspäckad dag som vanligt. Klockan halv 10 var jag nere hos läkaren. ÄNTLIGEN fick jag min dom. Eller äntligen och äntligen, fick iaf svar på vad det är för fel på min stackars mage som jag haft sååå ont i nu konstant en vecka. Jag har fått en äggledar inflamation som gått upp livmodern. 2 olika sorters peniciln i 2 veckor morgon och kväll. Sen ska det nog bli ordning igen.

Efter det åkte jag till Ica Maxi och handlade mat för att mina bröder kom hit nu i eftermiddags och ska hjälpa till med flytten som går av stapeln imorgon *weii* Sen åkte jag hem och gjorde lunch och fixade lite här hemma. Sen åkte jag och Filippa och mötte upp några som jag köpte en Emmaljunga Scooter av till Isabelle som numera vägrar att ligga i vagnen.

Nu ska jag se film med min bror och hans kompis. Min andra bror och Martin åkte precis iväg för att hämta vår flytt lastbil tills imorgon. Dom som hyrt den innan var sena från Tyskland med bilen , därav den sena tiden.

Postat av: Emelie

Skönt att du fått reda på vad det är och att du kunde äta pencilin. Jobbigt bara allt som måste göras när du ändå har ont. Hoppas allt är bra, såg de fin fina bilderna från vigseln! Grattis!

 2009-12-12     08:12:05     http://emyc.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss