Hej hej hallå

Här har det inte vart aktivitet på ett tag.

Nu är vi iaf färdig flyttade, och det börjar väl mer eller mindre se ut som ett hem nu.
Hållt på nonstop med att packa upp sen i lördags. Martin jobbar förmiddags pass denna veckan, och barnen är som vanligt på dagis. Säger bara tackolov för dagis nu när man måste packa upp här.

Igår kom syster och Mattias förbi runt 14 tiden. Sen åt vi lite mat och gick sen hem och hjälpte dom att flytta lite möbler i deras sovrum för dom ska få nya tapeter där.

Som alla andra oxå kanske märkt så har årets första snö kommit. Och för första gången på mycket länge så njuter jag faktiskt. 1 dygn har snön vräkt ner non stop här i Södertälje så det har väl säkerligen kommit en 20 cm snö. *LOVERLY* På fredag ska det inhandlas ny overall till Filippa och pulka. Sen är det på tiden att det blir full fart på julstöket. Måste baka och så. Det enda vi fixat nu inför julen är pyntet här hemma. Så det finns en del att göra. Livet kommer ett tag framöver vara mer än "lunga puckar" här. Den 31 på morgonen åker vi ner till Skåne. Ska bli jätte skönt att komma ner det var ett tag sen nu.

Ska försöka hinna med lite egen tid när vi är där jag och Martin = en bio eller nåt liknande. Uppskattar mer efter vår visit på Stallmästar gården roliga/mysiga saker man kan göra tillsammans. Lägger så mkt hellre dom få kronor man har kvar varje månad på OSS. Saker vi kan göra tillsammans med familjen eller bara mig och Martin. Fick ju en kryssning i på Birka Paradise i bröllops present av min sida av släkten. Den ska vi ta om några månader när vi känner att det kunde vara skönt att komma iväg en stund igen.

Nu ska jag fortsätta här hemma ska borra hål i min garderob och sätta i trådkorgar nu så jag får in mina kläder sen ska jag springa ut med lite i förrådet och sen dammsuga och skura alla golv i hela lägenheten och lägga på mattor.

GRATTIS EMMA till er jätte söta Alwin!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss