God kväll

Igår var ...jag, Martin och barnen iväg på släktträff hos min farmor i Sigtuna. Vi åkte dit med pendeln tillsammans min min kära Sara och Mattias och även pappa och min lillebror hoppade på på vägen. Hoppade av i Märsta för att byta buss mot Sigtuna. Väl framme där strosade vi runt nån timme eller två på stan där det var marknad. Vi köpte lite korvar och sylt och senap och så, sen blev det även en och annan godisrem oxå ;)

Det var ... verkligen iiiskallt så när vi mött upp min andra syster och hennes lilla guldklimp i vagnen så begav vi oss till farmor på höga berget, rätt kul för hon bor faktiskt uppe på en höjd. Där serverades det dunderhon... neee... *hehe* skämt och sido så var det gröt lunch med julskinka fika och annat gott. Träffade min kusin som jag säkert inte träffat på säkert 10 år eller nåt och hennes mamma som är min faster som jag inte sett på iaf 7 år och farmor... ja det var evigheter sen man såg hela gänget så det var en super mysig dag trots att man blev lite väl kall om fossingarna.



Idag har ... jag, Martin, Isabelle och Hampe varit  iväg till Ica maxi för att handla. Sen har jag röjt här hemma och fått upp lite tavlor i barnens rum. Kommer bli skönt när allt blir färdigt här. Tycker det har gått sakta men säkert denna gången. Känner mig inte riktigt på top just nu, har fortfarande lite knas med magen men det känns lite bättre iaf sen jag fick pencilinet.

Filippa har ... vart med Sara och Mattias idag hos min mamma som fyller år och ätit tårta osv. GRATTIS på födelsedagen åter igen mamsen! <3 Filippa kom hem här för ett par timmar sen. Hon blev nöjd med hur det såg ut i hennes rum verkar det som, även om det inte är klart till 100 %.

Imorgon är det ... dax för flyttstädning!
Behöver inte säga mer om det än ordet BLÄÄÄ!
Jag vill vara rik och anlita en städfirma eller nåt sånt.
Men icka här ska jul stressas, städas, fixas och donas in i det sista.
Men det är härligt man vet ju att man lever om inte annat ;)

Nee nuu ... är det dax för en dusch sen kommer my lovely husband hem från the wöörk, och det blir väl till att se en film. Jag brukar iaf hinna se 10 minuter innan jag somnar det eh alltid något. Kan hoppas jag hinner se lite mer.

PS: SVÄRMOR CARINA, våran hemtele kom igång idag så nu kan vi nås som vanligt :DS

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss