Det blir inte som...

Som vanligtså blir inte dagarna riktigt som man tänkt sig. Igår blev ingen städning. Blev en trip till Skärholmen och Gina Tricot för att byta 2 tröjor som jag köpte för nästan en månad sen utan att prova som var på tok för stora. Sen var det REA nu så jag fick 4 tröjor till samma pris ungefär.

När vi kom hem blev det spelkväll hemma hos syster och Mattias på deras Gitarr Hero. Träffade en jobbarkompis i centrum där vid min syster och dom när vi skulle gå dit, var jätte kul att se henne var länge sen bu efter som jag vart mamma ledig och så. Sen blev chips, ölkorv,  öl och nåt glas vin, hemma hos syster som vi köpt med oss. Syrran dricker ju inte nu när hon är gravid. Vid 22 tiden gick vi hemåt med 2 av barnen. Filippa sov kvar där.


 

 

 














Idag SKA det städas här hemma. Imorgon bitti far vi iväg till Skåne. Och det är skönt att ha det nystädat när man kommer hem! Hade även turen att få en tvätttid ikväll 16.20-22.00. Igår var det fullbokat men imorse när jag skulle ut för att kolla om det kanske var så att man kunde ha tur med att någon hade avbokat så fanns det en tid. PERFA!

Nu blir det frukost sen får vi sätta fart här hemma!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss