Sammanfattning



Tänkte sätta mig och skriva lite nu medans jag har tid. Isabelle sover och barnen lekar på sitt rum. Martin är iväg och jobbar lite hos min mormor. I tisdags förra veckan åkte vi då ner till Skåne, för en liten mini semester hos hans familj. Ska sammanfatta lite kort. Kom ner på kvällningen och bilresan ner gick bra, barnen var superduktiga allihopa. Dagen efter åkte vi hem till Martins  mormor så dom fick kika på Isabelle och träffa dom andra två barnen. Var länge sen för dom nu.

Dagen efter det slet jag med svärmor och Martin och barnen för en trip till det underbara Åhus, där blev det bad för barnen. Och som vanligt glass! Sen kom Martins bror förbi vid 17 tiden och vi grillade lite. Dagen efter det = lördag firade vi Martin lite som egentligen fyllde år igår. Grillade även då hemma hos hans mormor och morfar. Det var jätte mysigt och helt underbart väder den dagen.

Söndag kände jag mig lite hängig, jag var hemma med Martins mamma och Isabelle medans Martin åkte med barnen för att hälsa på sin farmor och sen var han hos sin pappa över dagen. Blev glass vid havet där med, och sen badades det i vattenspridaren på deras tomt. Måndag började Martins mamma jobba igen efter sin semester, och det blev dax för oss att åka hem. Bilresan hem gick oxå bra. Men man var rät trött när vi väl var hemma.



Igår fyllde Martin 28. Och min mamma, plus systrar och syrrans barn kom förbi och åt och fikade lite. Gjorde frukt sallad och glass som fika, och som mat blev det eh kycklinggryta med massa grönsaker och ris till. Sen när dom åkte skulle vi till BVC för att väga Isabelle. Men dom hade stängt. Undrar hur lång hon är nu. Har ju inte blivit mätt sen hon föddes, och jag tycker hon har vuxit en massa! Har fått en tid till BVC imorgon iaf så får vi se.

Nu börjar verkligheten som 3 barns mamma. Idag är Martins som sagt iväg hela dagen och i morgon börjar han jobba. Om en vecka börjar barnen på sitt nya dagis. Skönt att vi har så nära på 200 m på sin höjd man ser det från vårt hus. 

Vet inte vad vi ska hitta på idag. Barnen ska väl sova middag om ett tag sen blir det lunch, och sen tänkte jag försöka komma ut med dom ett tag i lekparken. Funderar på att fixa en ny blogg design. Syrran har fixat sin sida så fin så man blir ju lite sugen. http://itssaraslife.blogg.se/ . Hon gör även designer till andra. Så om du eh sugen på en ny design till din blogg kontakta henne.

Ne nu ska jag fixa lite här hemma.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss