Det blir bättre


Oj vad många kommentarer. Nyfikna i en strut!? *fnissar* Sista inlägget igår handlade om pengar. Det löste sig inte som vi hade trott, men har nu ordnat det på annat sätt. Så nu eh vi mer eller mindre på banan igen.. tackolov. Allt löser sig, gällde bara att tänka om och lite framåt... Det blir inte bättre än vad man gör det.

Barnen är på dagis. Martin har åkt till mormor för att hjälpa henne lite och jag, ja jag har faktiskt ingenting att göra idag mer än att hänga en maskin tvätt när den är klar, så skönt! Har suttit och kollat upp lite utbildningar och ringt studievägledare, för i januari tänkte jag börja plugga om jag kommer in. Man ska ansöka senast i november. Så det ska jag göra!  Har ju bara grundskole utbildning, så jag behöver verkligen utbilda mig nu när man har en familj att försörja. Ser fram emot det! :) Tack Sandra för alla råd och tips!

Ne nu blir det nog ett bad. Sen om ett tag kommer syster och Mattias (hennes sambo) förbi. Han fick sluta tidigt från jobbet idag för en gångs skull. Så skönt för honom, som han jobbar och sliter! Åker typ strax efter sex på morgonen och kommer hem runt kanske 18 på kvällen och ibland senare. Tycker han eh så duktig som orkar! Men som det är nu, ska man ju vara glad att man ens har ett jobb.

Återkommer senare!



 

Postat av: Sara

Jag får ont i huvudet ibland och sen får jag ont i ryggen så tar både voltaren och alvedon. det va det dom sa på sjukhuset :P

 2009-08-21     13:33:11     http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Alexandra Möller

Åh vad roligt att börja plugga gumman!!



JO jag ammar på dagarna, dock har han inte vart helt nöjd på nätterna och ville amma typ varannan timme och det räckte liksom inte. Så jag provade med ersättning då och det blev sådan skillnad!! :) HAn sover som en stock, blir så mätt av det gubben...:)



Hoppas ni alla mår bra! Kram!

 2009-08-21     16:49:46     http://molleralexandra.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss