Dagen i ord


Lämnade barnen på dagis idag klockan 9 jag och Martin. Tog bilen dit och fortsatte sen ner till stan och BVC. Hon vägde nu 5360 gram, grabbade även tag i en bvc sköterska för att kolla hennes envisa prickar i ansiktet. Är som innan, alltså hormon prickar och dom kan ha det ett par veckor till. Vissa barn får mer och vissa mindre och vissa inte alls. Det är jätte olika sa hon. Men det var ingen fara, dom kommer gå bort nu inom en snar framtid hur som helst.

Sen åkte vi till Willys för att storhandla, trots att det inte är så mkt klirr i kassan så måste man ju ändå ha mat för att överleva. Sen åkte vi hem och åt lite innan det var dax för Martin att åka till jobbet. Och jag i min tur tog Isabelle i bärselen och gick ner till dagis för att hämta barnen. Det hade gått jätte bra för dom idag, och dom sken upp båda två när jag kom. - Maaaammmaaa!! *tjihii* Mina små äsklingar!

Sen gick vi hem och åt lite "mellis", och sen hjälpte Filippa mig att vika bort tvätthögen som låg i fåtöljen. Hon skulle promt oxå hjälpa till! Sen matade jag Isabelle, och sen klädde på oss och stack ut i det fina vädret till lekparken. Var så skönt att slippa tänka på att det är lite jobbigt just nu och göra något annat en stund. Vi var i lekparken lite mer än nån timme och busade för fullt, innan Katja och hennes barn kom dit och lekte med oss nån timme till. Finns bilder i barnens blogg www.triptraptrull.blogg.se. Fråga om lösen om du vill in där :)

När vi kom hem blev det bums i badet. Dom var helt grusiga ändå in till rumpan och i hårbotten *hehe* Sen kvällsmat, borsta tänder, och natti natti! Har nog kört slut på dom för dom somnade bums båda 2. Kikat igenom lite bloggar och  har pratat med mormor ett tag i teefonen, och nu tänkte jag lägga mig själv faktiskt, för att orka upp i morgon. Blev tidigt upp i morse med Filippa som vakna strax efter 6.

Natti Natt och hoppas ni haft en lika bra dag som jag trots allt!

Postat av: Therese

Jag vill ha lösen till barnens blogg =)

 2009-08-20     20:35:02     http://thessia.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss