Carpe Diem = Fånga Dagen


Inatt har jag sovit jätte bra.
Jag matade Isabelle innan jag la mig vid klockan 23 sen åt hon klockan 05.
Superskönt!

Igår var jag på BVC med henne.
4930 gram och 54,6 cm lång, och är nu 5 veckor.
Så hon går upp jättefint!



Efter BVC så åkte vi bussen hem och stannade en stund i lekparken, så Hampe fick leka av sig lite. Sen var det dax för lunch och sova middag för honom. Jag satte mig då och fixade lite med en header till en av mina bloggar som jag kommer informera om senare. Sen fixade jag och plockade lite här hemma.

När Martin kom hem vid klockan 16 från jobbet så åt vi lite middag och sen gav jag förslaget att vi skulle ta med barnen till en badplats så Hampe och Martin kunde få bada. Var ju sååå varmt igår!! Själv får man ju inte bada på yttligare ca 3 veckor, precis lagom tills sommaren är slut. Så jag tog med en filt som jag och Isabelle kunde mysa på under tiden.











Sen åkte vi till Coop för att handla lite stövlar och så nu inför att barnen börjar dagis om en vecka. Blev 2 par till Hampus så han kan ha ett par på dagis och ett par hemma. Ett par gympa skor och ett par stövlar till Filippa, eftersom hon redan har fått nya för ett par månader sen.



Sen åkte vi hem, och Sara och Matte kom förbi en stund. Ska iväg till syrran om ett tag hon är ledig idag från jobbet så jag tänkte umgås lite. Sen tänkte jag slita med alla till badet när karlarna slutat sina jobb. Man får passa på nu den lilla sommartid som eh kvar att njuta av att vara ute även om jag inte kan bada!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss