You are my sunshine!


Igår var jag själv hemma med alla barnen. Filippa och Hampus hostar och det rinner som en kran ur Hampus stackars näsa. Så det blev film dag, och vila för dom båda. Jag satt och fixade bloggen till Therese. Fixade lite små grejer som var kvar nu på morgonen. Martin är iväg och jobbar hos mormor. Hoppas han inte kommer hem allt för sent idag. Känns som man knappt ses alls nu för tiden. Har iaf resten av helgen ihop utan något inbokat. Och det lär ju inte hända så mkt heller eftersom barnen är sjuklingar. Dom har precis lagt sig nu för att sova middag.

Jag sitter och kollar lite om bloggdesign. Är kul. Man lär sig mer och mer för varje dag. Bara prova sig, men det finns huuur mkt saker  till som jag vill lära mig. Men det är bara att googla och söka runt på det man inte hittar på www.designadinblogg.se. Tycker dom jag gjort än sålänge är helt oki, jag är ju trots allt bara nybörjare än så länge.



Isabelle är ju bara för söt.
Blir redan 2 månader på söndag!!
Hon har så mkt miner för sig. 
Ler och "pratar" med hela kroppen.
ÄLSKAR dig min underbara lilla skapelse!

       

        

    

    




Nee usch nu ska jag sätta mig och betala in alla dessa räkningar för 14300:-

Hejdå pengar...
Postat av: Alexandra Möller

Aaa man går ju typ plusminusnoll under denna mammaledighet! :( Men men...

Vad hon är sööööt lilla Isabelle och herregud vad tiden går fort!



Kram!

 2009-08-28     11:39:19     http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad söt hon är:) Oj, vad mycket ni har i räkningar, jga har typ 9000 ;)

kram!

 2009-08-28     14:17:59
Postat av: Johanna

oj vad hon är gullig er lilla Isabelle:)

 2009-08-28     22:45:22     http://johannalo.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss