Vi kör på här som vanligt


Idag har jag vart trött.. igen *hehe* nerå men natten har varit ungefär som natten innan. En hostandes Hampe och jag på soffan, för att dom andra skulle få sova = inte mkt sömn alls. Martin jobbade förmiddag idag så jag gick ner till dagis med Filippa idag klockan 9. Hampe fick följa med mig ner dit, och hem igen. Ingen ide att han går på dagis när han eh hängig. Vi har hållt på att dammsuga och hänga lite tvätt här hemma sen har han sovit ett tag, verkar som han behöver det för att ta igen sig. För nu på eftermiddagen verkar han mer än pigg. Det är fullt ös på dom två små busungarna.

Har klurat på detta med barnbloggen. Ville ha en låst blogg pga av alla dessa idioter som finns på nätet. Men sen har jag kommit på att mestan dels av allt som händer och som jag skriver om handlar ju om familjen och barnen och vad vi gör osv.
Så det blir nog att jag lägger ner det projektet och bloggar på här på denna sidan istället utan lösen.   

Har tagit lite underbara bilder på barnen som jag tänkte "bjuppa" på:









Martin kom hem här vid 15 tiden. Då tog jag tag i saxen och klippte Filippa. Behövdes verkligen. Hon hade kvar massa stripigt bebis hår. Blev jätte nöjd!







Ojoj här hann man inte blogga så mkt innan det blev cirkus. *stojjande barn* Äta och sen natti natti för dom små. Jag ska ta ett bad och sen krypa i nån stor skön T-shirt och mysa framför en film med min älskade Martin. Imorgon tänkte jag kila iväg på en prommis med Katja om Hampe är piggare och ska gå till dagis. Har inte rört på min på några dagar nu...

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss