Im baaack!



Har inte skrivit på ett par dagar nu. Har haft fullt upp med barn och samtidigt försöka fixa till en blogg som ska handla om min kommande viktnedgång. Den är näst intill färdig. Bara några fin justeringar som skall göras. Där kommer jag skriva om min väg mot bättre hälsa, och mindre kropp, mat och motion.

Du kan finna den här: www.sextiofemkg.blogg.se/

Kommer även ha en blogg snart om enbart barnen med bilder, utveckling osv. ,som kommer vara låst med andvändarnamn och lösen.  Ni får hojta till när den är färdig om ni vill ha lösen.



Martin jobbar förmiddag denna veckan. Men imorgon och på onsdag ska han skola in barnen på dagis så då har han tagit eftermiddags passen istället. När han kommer hem idag ska jag ta med mig lillan ut på min dagliga prommis.

För övrigt är det en massa som ska/bör göras här hemma. Tänkte ta det i helgen. Ska rensas ut ur förråden och Martin måste åka till tippen med det vi inte ska ha. Är troligen jätte mkt! Känns som det är saker öööverallt här hemma... Barnens rum behöver målas om.. Har även tankar på att kanske sälja barnens växa sängar och köpa en sån här våningsäng till dom för att få ut mer utrymme i deras rum. ( se bild nedan) Men jag har inte bestämt  mig helt ännu. Köpte ju precis en ny vit "kritter" säng från ikea till Hampus som står i källaren och väntar på att han ska bli äldre, för som det var när vi köpte den sprang han upp hundra ggr innan han somnade, så han fick andvända sin spjälsäng ett tag till.




Nu ska jag laga lite mat medans barnen sover middag!
Postat av: Therese

ropa på mej om du säljer växa sängen, behöver en till Elias

 2009-08-11     15:51:28     http://thessia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag vill ha ditt lösen :)

kram

 2009-08-11     19:40:19
Postat av: Jossan

Vi har en sån där våningssäng till Sebbe. Den är superbra. Han har myshörna under där vi ligger och läser böcker innan läggdags =)

kram

 2009-08-11     19:45:22     http://josefinloof.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej!



Förstår helt klart att du inte hinner blogga hur som helst, det tar ju tid att ta hand om barn ;-)



Hoppas man kan få lösen sen när du fixat bloggen om dina barn, vill gärna följa den också!



Ha det bra, kram Jossan

 2009-08-11     19:57:37     http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

ååh kul..Jag har gått ner 45 kilo så jag vet va du går igenom :P

 2009-08-12     15:30:35     http://designbyjessica.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss