Tjingeling!


Har inte orkar sitta vid datan idag alls. Har sovit noll och ingenting inatt, Hampe hostar så han höll på att kräkas. Så jag fick lägga mig på soffan med honom så resten av familjen skulle få sova någorlunda. Han sov och hosatde om varannat och gud vad han rör sig mkt när han sover. Han rulla fram och tillbaka, och kröp upp och ner i soffan med jämna mellanrum. Klockan 5 bestämde sig lilleman för att gå upp och då väckte jag Martin så vi fick byta av och jag sova. Helt slut båda 2 så Martin har VAB:at idag. Känner mig med lite snorig och förkyld. Och inte alls riktigt på top.Välkommen hösten hand i hand med alla sjukdommar! ;) Får hoppas vi får sova bättre inatt hur som helst.

Igår var vi ett tag med syrran och Mattias och umgicks lite. Sen kom Mia och Per och deras ursöta dotter Mathilda förbi och hälsade på hos syrran. Var kul att se dom. Var ett tag sen nu!

Har städat av lite här idag och tvättat våra säng täcken och lite sånt. Är inte allt för ofta man gör det. Sånt ska man egentligen göra i tvättstugan så att det torkar direkt men men, man tager vad man haver. Får hänga i badrummet och torka över natten. Barnen har somnat för kvällen nu, så jag tänkte mysa med Isabelle lite som ligger och vill ha uppmärksamhet i Martins famn.

Åter kommer imorgon!

Postat av: Johanna

usch stackare. Hoppas att det går bättre denna natt. kram

 2009-08-24     22:29:05     http://johannalo.blogg.se/
Postat av: Mia

Kul att träffa er med..:)

Inlogget och lösenordet till barnens blogg tack..;) hehe...

kraaaaam

 2009-08-25     09:07:01     http://crownless-stargazer.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss