Söndag



Igår gick vi min promenad runda hela familjen, var jätte skönt och mysigt att komma iväg allihopa. Sen var vi ute med barnen så dom fick leka av sig innan det var dax och hem för sängen.

Blev ingen trip till Sala för hundköp idag. Dom kom på att det var inte riktigt läge just nu ekonomiskt osv. Det kostar ju trots allt att ha en hund. Mat, försäkring och händer det något med hunden så man måste till vetrinären så får man betala en självriskpå minst 1400 som det verkar när man kollat upp. Ev hundkurser som man bör gå kostar med. Osv, osv.

Idag har det vart rätt lungt här hemma. Fixat med lite tvätt och sen tog jag en prommis med Katja. Och Martin tog ut barnen ett par timmar medans jag var iväg. Nu blir det strax lite mat sen ska jag se klart en fiilm som jag somnade ifrån härom dagen som verkade kanon bra!

Imorgon är det dax för inskolning för barnen.
Nu är alla äntligen lite piggare här hemma. Får hoppas det kommer gå bra!
Dom har ju trots allt gjort det förr.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss