Livet som 3 barns mamma


Idag började dagen här i huset klockan 7. Vi vaknade, gick upp och plockade fram kläder som barnen skulle ha på sig till dagis. Sen åt vi frukost, och sen duschade jag Hampus och Filippa klädde på dom och fönade deras hår så det var torrt, eftersom dom precis blivit någorlunda friska. Sen tog Martin dom till dagis och jag tog vagnen med Isabelle i för att möta Katja och gå våran dagliga prommis runda. Tiden gick snabbt idag och rundan kändes nästa bara som den var färdig traskad på en halv timme istället för 1 ½ timme som den faktiskt tar. Tiden går fort när man går och pratar och allt möjligt mellan himmel och jord.
Vi har alltid nåt att prata om *hehe*

Ni har inte missat min viktblogg va!?

www.sextiofemkg.blogg.se



Sen kom jag hem här och matade Isabelle som hade hunnit bli hungrig. Sen fixade jag lunch och Martin och barnen kom hem från dagis. Barnen hade redan ätit lunch där, så dom stoppade vi i säng för att sova middag. Sen skjutsade Martin Sara för att köpa kattgrejer. Det blev en katt istället för hund. Lite lättare att sköta kan man tycka. Dom ska hämta sin katt när Mattias jobbat färdigt, så Sara slet med Filippa här när hon vaknade för att följa med och hämta den.

Martin har åkt till jobbet och Hampus han har inte vaknat ännu. Jag ska slita tag i dammsugaren sätta på en maskin tvätt, plocka ur diskmaskinen, bädda sängen. Sen tänkte jag ta med Isabelle och Hampus ut ett par timmar så Hampus får leka av sig. Ikväll när Hampus somnat tänkte jag sätta mig och kanske börja fixa med bloggen jag ska ha som ska vara till för enbart barnen. Om jag inte är för trött! Senaste två dagarna som varit så har jag somnat som en stock klockan 8 ;)







OBS: Efterlyser ett jobb till min kära sambo i Norrtälje trakten! *hehe*
Ne men skämto sido jag längtar "hem". Och som det är nu finns det väl inga jobb alls att få. Händer bara massa skit här bränder och ja u name it!


BJUPPAR PÅ EN UNDERBAR LÅT!!


 


Postat av: Anonym

ne jag lägger inte ner bloggen...hiih kram

 2009-08-17     20:32:33     http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Jossan

arbetslösheten i Norrtälje är ju såjäklalåg nu, så det borde finnas en hel del jobb ;)

 2009-08-18     10:08:00     http://josefinloof.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss