Inne dag..


Idag har det bara varit lugna gatan här hemma. Har vart en lite små stressig vecka. Med inskolning osv. så vi tar det bara allmänt lungt och tar igen oss lite. Ikväll tänkte vi faktiskt ännu oss nåt glas vin och mysa lite framför en film i soffan. Blir så lätt att man glömmer bort varann mitt i allt detta, när man är nyblivna 3 barnsföräldrar. Men jag älskar dig Martin. Hur det än är.

Det har vart skit dålig väder idag, hela dagen här. Så det har vart filmdag hos oss. Barnen har kikat på Pippi Långstrump och sen Kalla & Chokladfabriken. Den med Jonnyh Depp. Hade tänkt gå ut med barnen ett tag men det har vart helt mörkt och bara regnat. Nu har det börjat spricka upp lite. Men nu är Filippa hos Sara en stund hon ville dit ett tag innan hon skulle lägga sig. Och Hampus är med Martin och handlar lite "lördags mys" = chips och godis. Idag tänkte jag unna mig ett par bitar. Kommer ha en "ätar dag" i vecka. Annars hade jag nog inte klarat det. Hade börjat frossa för eller senare. Och det vill jag inte!

Tänkte hoppa i ett bad strax. Har badat nu varje dag i 3 dagar. Tror jag tar igen mig lite efter tiden jag inte fått bada nu. Är så skönt man känner sig så avslappnad och ren efter!

Ha en bra kväll för det tänker jag ha med min älskling!

Bjuppar på 3 bilder:

Jag ÄLSKAR er!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss