Idag har det vart mkt


Phu är verkligen helt slut vart en dag med mkt innehåll. Imorse tog jag en 2 timmars prommis med Katja. Sen gick jag hem och åt med familjen innan Martin skulle iväg för att jobba. Plockade bort efter maten. Fyllde diskmaskinen och satte på den. Sen har jag plockat här hemma tvättat, vikt bort torr tvätt och hängt den nya maskinen, plockat ur diskmaskinen, bäddat, lekt med och sen duschat och nattat bråkiga och krassliga barn.

Nu på kvällen hade Isabelle 38.3 i feber, hon är superförkyld stackarn... så satt jag 15 min i telefon kö på vårdguiden eller vad det nu heter. Vi avaktar och ser nu. Hon är snorig och har feber annars är hon relativt pigg, äter kissar, bajsar som hon ska. Får hoppas den gått ner i morgon bitti annars får vi in till akuten med henne.
Vad dom nu kan göra mer där inne vet jag inte men... 
Lilla gumman! :( Har iaf gett henne bebis panodil suppar precis.

Martin är iväg med min syster och Mattias och köper 2 st tv till oss.
Hittade  dom på annons på blocket.
En som vi ska ha i sovrummet och en som barnen kan ha här framöver i deras rum.

Nu eh jag helt slut i huvet och ska göra en fruktsallad,
så jag får i mig något gott och lillan förhoppningsvis lite vitaminer.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss