Full Fart!


 

Morgonen var stressig som tusan. Nu börjar dom vanliga rutinerna. Får försöka komma in i det så snabbt som möjligt. Så att man verkligen hinner allt på morgonen i god tid.

Jag vaknade vid 7 med Filippa. Lät dom andra sova till tjugo i åtta. Matade Isabelle. Plockade fram kläder till barnen för dagen. Sen kommer Martin upp och säger att han glömde säga igår att idag skulle dom ha med sig extra kläder, regnkläder och stövlar. Så det var bara sätta fart att fixa varsin pappkasse med grejer. Martin fixa frukost, mitt i allt försöker jag hinna klä på Isabelle. Sen efter frukosten, dom andra 2 barnen. Sen var klockan redan kvart i 9, och dax att gå för dom till dagis. Och jag drar snabbt på mig kläder för att själv sticka iväg på dagens prommis. Var hemma här kvart i elva igen helt slut. Matade Isabelle. Sen stoppade jag henne i bärselen och gick ner till dagis för att hämta Filippa. Martin skulle vara kvar med Hampus för han skulle vara kvar där på vilan idag. Filippa har precis gått och vilat en stund här hemma.

Gud jag eh verkligen helt sluuut och klockan har bara hunnit bli 12. Kan vara att jag satt uppe igår och försökte få lite egen tid i lugn och ro, när barnen  efter mkt om och men hade somnat

Nu ska jag sätta mig ner och pusta ut och äta lite lunch.
Sen ska jag ta tag i storstädningen som aldrig hann bli av igår.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss