Yes där satt den!

Sökte massa jobb igår... verkligen massor!
Och sökte ett som jag särskilt vill ha. :P
Mkt pga av att förena nytta med nöje, och att man får ut någonting utav det.
Så jag sökte jobb på Citymail , för jag såg att dom sökte folk.
Och idag ringde dom och ville ha mig till en intervju!

Så på fredag ska jag ner dit.. Jag hoppas och önskar jätte mkt att jag får det!
Vill verkligen verkligen ha!! Då kan jag motionera samtidigt som jag jobbar och jag bara älskar att cykla så det jobbet passar mig som handen i handsken. 7-15 eller 17 är arbets tiderna mån-fre. Kan ju inte bli bättre!



Nu ska jag sova och det borde jag gjort för länge sen! Baj Baj!
Postat av: Mervi

Åååååh vad kul!



Hörde du tumultet inatt ute på gården? Insatsstyrkan var här och sparkade in dörren till våra alkisgrannar som bor under oss.. Jag hoppas på att alkisarna blir vräkta nu.. trött i ögonen idag

 2008-09-18     11:19:23     http://peggybundy.blogg.se/
Postat av: Sara

ska hålla tummarna för dig idag:) kram

 2008-09-19     10:28:46     http://sarathatsme.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss