Stress stress och åter stress!

Varför varför ska det alltid vara så MYCKET att göra. Igår satt jag hela dagen och framkallade foton. Har ju inte ens framkallat ett endaste foto sen Hampe kom så nu vare dax. Beställde 1000 foton för 499:- det var något erbjudande dom hade nu ... Men jag kan lova att det tog mej HELA dagen igår! *suck* Nu har jag lovat mig själv att varannan månad nu ska det framkallas foton efter som jag tar så mkt, i vanliga fall iaf. Den sista månaden som vart har jag inte fotat så flitigt, haft så mkt annat att tänka på att det inte riktigt har funnits tid och lust.

Kommande dagar ska det arbets intervju idag kl. 13, STOR handlas mat, handla inför Hampes kalas på söndag,  baka, mc fest, målas tv möbel, handla nya kläder till anställnings intervjun i morgon inne i Sthlm. Betala räkningar.  Och vi måste en sväng till ikea igen inhandla några krukor och blommor. Och kika efter nya beslag till möblerna. Sist men inte minst FLYTTSTÄDA!

Suck känns som man har fullt med saker som MÅSTE göras ( hur tusan ska jag hinna!! )!! Idag kommer Filippa hem med. Sara kommer hit nångång under dagen troligen runt kvällningen. Hon ska passa barnen när jag ska på intervju i morgon. Ska vara inne i Stocholm klockan 10. Det är för Proffice som innesäljare till resturanger i uppdrag för Arla och var helt klart en kanon bra lön. Så jag hoppas på detta nu. Fick ju inte det Citymail jobbet ,det var tillsatt av annan sökande. Ibland tappar man hoppet och det känns som att man ALDRiG kommer få ett jobb! Men sen har jag ju ingen gymnasie utbildning och eftersom jag vart hemma så länge nu så är jag ju rätt "färsk" på marknaden igen! Men allt man kan göra är att hoppas, jag söker ju för fullt har säkert sökt 60-70 jobb nu.

Hampe eh så söt han säger jätte många ord nu: Mamma, Pappa, Titta, Katt, Tyst, Tack, Hej osv. Och nu ere inte lång tid tills ham knatar runt här själv han går ju även om det eh lite stapplande när han håller en i ena handen (fingret)

Man blir bebis sjuk när man går igenom alla kort och minnen!! *suck*
USCH ... det var inte länge sen han låg där på mitt bröst så liten och pluttig!!

Postat av: sara

Har han börjat prata, grr=D

 2008-09-25     08:53:07     http://sarathatsme.blogg.se/
Postat av: veronica med Lias

d va ju billigt för 1000 kort, 499. på vilken sida är de ?..

ja har inte framkallat ett enda foto sen lias föddes :s.. jag fasar frö å gå igenom alla, å ens räkna hur många d blir :s ..



Lycka till på intervjun.



kram

 2008-09-25     13:27:13
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss