Onsdag!

Usch vilken natt... Somnade nog inte förens halv ett. Kunde verkligen inte sova sen har Filippa drömt inatt. Och Hampus har skrikit fler ggr så jag har vart där och pluggat i nappen. Tillslut orkade jag inte mer, så jag gav honom välling. Och nu har han sovit bra. Usch känns knappt som man har sovit alls! *blää* Ikväll blir jag iNTE uppe sent.

Min syster och hennes kille kommer idag och ska vara hos oss över helgen. PÅ söndag blire flytt städ dag i min lägenhet iaf. Sen funderar om man ska hitta på något roligt. Skulle åka med Mervi och hennes guuuube på kryss nästa helgen, men nu varkar det som att det inte kommer gå. Min syster och dom kunde bara passa dena helgen fick jag reda på igår, så det eh bättre än inget. Får bli till att hitta på något den här helgen istället. På söndag är det barnbasar. Det ska jag och se om man kan fynda något till små kottarna ;)

Nästa helg kommer Regina med sin Cazper, på lördag till söndag blir det sen åker dom hemåt igen ner till Laholm. Vi har lite planer angående att dom ska flytta upp och vi kanske tillslut kan bo på samma ställe hoppas av hela mitt hjärta att det blir så! *saknar såå* Jag har planer på att börja plugga till våren och det har hon med får se vad det blir jag ska plugga till. Jag är lite inne på barnmorska som är mitt allra högsta dröm jobb, men jag hoppas bara att jag orkar det kan tänka mig att det kan vara lite tufft med 2 barn och så många år som det faktiskt blir, tror det kommer sluta på 4,5 år. Annars har jag tänk på Behandling assistent eller något liknande. Jag vill iaf arbeta med människor som det känns.

Nu ska jag ge barnen frukost. Martin sover. Han jobbade till 23.06 igår. Gör det varje dag nu sen har han fredagen ledigt. Ibland är det sjukt jobbigt när han jobbar som han gör och det är en jobbig natt och man knappt sovit något, för då ere bara för mig att gå upp.

Näää frukost, lämna på dagis sen blire prommenix ;)

Föresten skulle jag vart iväg idag på anställnings intervju hos Proffice.

Nu söker vi 5 drivna innesäljare till Pocketogram! Pocketogram levererar pocketböcker direkt hem till sina kunder. Företaget har vuxit snabbt och har många nöjda kunder runt om i hela landet. Tjänsten som innesäljare innebär att du via telefon säljer Pocketograms presentkort till företag. För rätt person finns goda karriärmöjligheter och möjlighet att anställningen övergår till Pocketogram.

Hon mailade mig härom dagen och frågade om jag kunde vara intresserad av att arbeta med detta. Då mailade jag om löne anspråk och arbets tider. Lönen var 14000:- i garanti. Sen resten om det gick bra var i provision. Arbets tiderna var dock helt oki 8-17 mån-fredag. Jobbet låg inne i Stockholm City. Alltså hade jag bara kännt mottivation att ringa runt till företag och sälja pocketogram så visst, men när jag knappt ens tror på själva idèn att lyckas med det känns det lite sisådär så jag mailade henne och tackade nej nu på morgonen.

Jag har tjuv vägt mig! ;) Och i morse stod vågen på - 2 kg på en vecka tycker jag har vart duktig! Prommisarna ger verkan, på fredag eller lördag ja iaf i helgen ska jag köpa en tränings maskin oxå!! *weii* Jag är på väg mot mitt mål... igen dock men den här gången ska jag lyckas och hålla det där!

Nee som sagt frukost...
Postat av: Sara

Fasen va duktig du är gumman!=)De låter som en gladare Carro och en starkare Carro, Fortsätt kämpa och var rädd om dig! Måste ses snart tycker jag. Kram

 2008-09-17     07:48:49     http://sarathatsme.blogg.se/
Postat av: Mervi

Määääh! Vilken otur då! Jaja, det komer fler tåg! ;) Jag och gubben åker själva och ägna oss åt varandra då.. s Äta och dricka gott och bara njuta av att få en paus från barnskrik och bajsblöjor. haha

 2008-09-17     10:45:24     http://peggybundy.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss