Dagen tisdag

Ska strax gå och lägga mig. Jag är så himla trött, varje kväll som kommer känns det nästan som man är halv död! Det är verkligen ett heltids jobb att vara 2 barns mamma och allt man ska hinna med. Imorse gick vi som sagt till dagis jag och Flippan. Jag väckte Martin precis innan vi skulle gå. Så fick han ta Hampe medans jag var där. Filippa blev lite ledsen idag. Men det hade gått bra sen under dagen.

När jag kom hem satte jag mig och ringde runt angående lite jobb. Och har sökt en himla massa. Sen lagades det mat, och sen gick jag en prommis med Angelica innan det var dax att gå och hämta barnen. Gick förbi min lägenhet för att kolla om min lägenhet hade blivit uyhyrd (om jag hade fått något brev om det) , men det låg inget brev om det där hemma. Så jag tänkte att kanske kanske. . .jag gick in till kontoret eftersom det ligger precis brevid. Den var såklart uthyrd, och dom som skulle ha den flyttar in den första oktober *bwääää* min lägenhet. *gone, gone, gone* Det tar emot som fan. *suck*

Hämtade iaf Filippa på dagis, sen gick vi hem. Sen har vi käkat och lite så mysat och sett på tv. Martin jobbar hela denna veckan nu 14-23. Fattar inte att det ska behöva se ut som ett bomb nedslag när man vart och gjort viktiga saker hela dagen när man kommer hem och herrn i huset har vart vaken sen halv 9, och gick inte och jobba förens klockan halv 2. Fattar inte att det ska vara så svårt att ta tag i saker. Men det eh ju som det eh precis som vanligt på den fronten. *eget insiativ* Finns det. Eller är det verkligen så svårt som det verkar!? Usch vad jag klagar! Men hur ska det bli när jag oxå jobbar och det bara skits i *nää fyy*

Hampe har äntligen fattat grejen med att dricka välling själv i sängen innan natti natti dax. Hihi han har vart lite bortskämd på den fronten. Filippa åt själv välling när hon var 8 månader. 2 vekor sen så blir han "lillkillen"  ett år! Usch vad tiden har gått fort. 

Usch känner mig deppis idag. Har pratat med Daniel nu på kvällen. Det är så skönt... för han är verkligen så himla vettig, och förnuftig, och har alltid så mkt bra att komma med tips och råd vad det gäller tankar & funderingar, relationer, och barn. Han har lixom alla hästar hemma. Finns faktiskt människor även om dom är få som får en att tänka i andra banor och se kanske lite possitivare och ljusare på livet och framtiden. HAN är en sån. Tack för att du finns vännen!

Jag vill bara ge ett råd till folk som har det svårt i en relation...
Följ ditt HJÄRTA, inte ditt huvud!!

Tänker på dig/er mkt Anette och hoppas allt löser sig till det bästa för er även om det är isär! *STYRKE KRAMAR* Ensam är oxå STARK!




Kände att jag behövde skriva av mig lite,
 så jag skrev ihop den här när jag satt här:

När meningen är borta ,
När sanningen blir falsk.

När ord blir till viskningar ,
När känslor dör .

När ögon fäller tårar ,
När familjen sårar .

När man tar sig upp ,
Men sedan faller ner igen .

När man försöker ,
Men sedan ger upp .

När man tror ,
Men sedan fattar .

Fattar att allt är meningslöst . 

Orkar inte, fattar inte, varför ens försöka?
Det verkar ändå som om allt blir lika som förut.

Varför!?

Man tror man lyckats ,
men man faller lätt tillbaka till där man en gång var.

Försöker bli en annan person,
en bättre, men kan inte göra något åt den man är.

De känns som om ja inte känner mig längre,
När ja ser in i spegeln ser ja en främling.


Vem är jag?

Svaret blir nog , en sån person som gav upp.

Förlåt...



Postat av: Ida-Mari

vännen! tusen kramar, vill inte skriva massor här vi får prata mer på msn..

 2008-09-17     07:27:22     http://omida.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss