Söndagens Bravader

Phuuu. . . idag har vart en riktigt "full fart dag" Vaknade klockan halv 8 inte ett dugg bakis. Blev 2 glas rött smaskigt vin igår kväll sen gjorde jag min berömda Afer Eight drink. Blev 2 såna med.

Sen bestämde vi igår att vi skulle sälja våran syskon vagn och köpa en vanlig extra enkel vagn om man ska iväg både 2 tillsammans med barnen kan det vara skönt att ha en. Sen ha en ståbräda på den vanliga vagnen om Filippa inte mot förmodan vill gå. Det eh mkt gå nu vill knappt åka vagn alls så det kändes som en bra plan vi gjorde. Så imorse var jag inne lite på blocket, kollade lite vad scooter vagnarna kostar, vi hitta en billig för 900:- Martin ringde och fråga om den fannns kvar och det gjorde den då fråga han om vi fick komma och hämta den för 700:- om vi åkte med en gång, och det var dom med på. Så Sara och Mattias var hemma och passa kid´sen och vi åkte och hämtade den + att vi svängde in på babyland på vägenhem och haffa åt oss en ståbräda. Så nu har vi allt. Imorgon kommer det en kvinna från Uppsala och köper våran Urban Jungle vagn. Så det var en snabb affär.

När vi kom hem var det dax att kila iväg på Barn basar. Vi hitta massa fina kläder och spel och leksaker till barnen. Och Filippa fick en studs matta som vi fynda för en hundring. Hon älskar ju att hoppa, är en riktig hopp period nu så bättre grej kunde hon nog inte fått!

Sen kom vi hem min syster började laga mat och passade barnen medans vi åkte iväg och köpte saker till kissen. Kattlåda med tak, kattsand, mat, leksaker, shaampo, borstar ja u name it.

Sen åt vi och jag klippte Mattias i barret blev kanon fräsig frisyr! Nu är Martin på väg och skjutsa dom till tekniska högskolan där deras buss går ifrån. Filippa följde med dom hem över veckan, Filippa älskar verkligen att vara med sin moster! Så vi får se när dom ska komma hem med henne igen blir nog närmre fredag tror jag. Då ska dom komma igen och vara över helgen. PÅ lördag ska vi till min kusin som fyllt år på fika, och på söndag ere kalas för lilla guld klipen Hampus som fyller ett år nu den 1 oktober.

Nej nu ska jag röja av här tills Martin kommer hem. Sen ska vi nog se ensam mamma söker. Eller rättare jag ska se och han får bara gilla läget och se på det han med *hihi* GiRL POWER!! ;) Sen får vi se om man orkar se någon film kanske innan läggdax. Martin ska upp och jobba klockan 5 denna veckan jobbar han nämligen förmiddag.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss